Sunday, July 8, 2012

Moody =(

哈咯,我又回来了...
今天觉得很不开心...
其实不只是今天...
前几天都已经是这样...
我就觉得没有了解我... =(
每一次我伤心或没心情...
很少人会知道...
人家知道是应为看到我样子才来安慰...
假如我扮没事的样子没有人会知道...
I better write in english,My chinese suck = =
Well yea,i feel like no one understands me...
I can smile all the time but no one knows that inside that smile is a broken,crushed and weak heart
that need someone to comfort with love...
I feel lack of love,u know...
I feel like lack of security...没安全感...
没人疼 没人爱...>.<

我需要的不多...一个人可以了个都好,我都会很开心...
我一直都在等着这个人,他还是没出现...
算了吧...我已经很累了....
一个人也好...不会影响到别人...

真的没心情再写了...
88  =(

No comments:

Post a Comment